Flower pads full

Inclusief belasting
In de winkel:Binnen 2 werkdagen
Online:Direct leverbaar

Livia, de uit-knop voor uw menstruatiepijn!
Aantal

• Al het verkeer tussen onze site en u gaat via een TLS verbinding. Dat is de beste veilige verbinding die er mogelijk is voor onze webwinkel. Al het verkeer tussen onze site en u gaat via een TLS verbinding. Dat is de beste veilige verbinding die er mogelijk is voor onze webwinkel.
  • Gratis levering in NL vanaf € 60,- Gratis levering in NL vanaf € 60,-
  • iDEAL: Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. iDEAL: Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Livia, de uit-knop voor uw menstruatiepijn!
Livia is technologie ten dienste van de vrouw; een kleine toestelletje dat verlichting brengt bij menstruatiepijn door middel van elektrostimulatie. Livia werkt met een set bloemvormige elektrodes: de Flower pads. Ben je de pads kwijt of zijn ze stuk? Geen probleem! Deze verpakking bevat 1 volledige set Livia-elektrodes.

Toepassing
Livia is de uit-knop voor uw menstruatiepijn. Livia is technologie ten dienste van de vrouw; een kleine toestelletje dat verlichting brengt bij menstruatiepijn door middel van elektrostimulatie. Als de Flower pads stuk zijn, kan je een volledige nieuwe set Flower pads kopen.

- Livia de stopknop voor uw pijnlijke menstruaties
- Livia is een natuurlijke oplossing
- Livia is klinisch bewezen
- Livia is doeltreffend voor alle vrouwen met pijnlijke menstruaties maar ook voor vrouwen lijdt aan endometriose
- Livia is gebruiksvriendelijk
- Livia is discreet
- Livia verlicht de pijn onmiddellijk
- Livia werkt zolang als nodig
- Livia kan een aanvulling op medicijnen zijn

Samenstelling
- plastic
- siliconen
- hypoallergeen stickergel

Gebruik
Het volstaat beide Flower pad elektrodes die verbonden zijn met het Livia-toestelletje op je buik of rug te plaatsen, daar waar je pijn voelt. Zet Livia aan. Met de plus/minknop regel je de sterkte van de pulsen in functie van je pijn (in totaal 25 sterkteniveaus). Livia verlicht je pijn onmiddellijk. Al wat je voelt zijn lichte tikjes of aangename trillingen.
Deze Flower pads zijn uitsluitend geschikt voor en te gebruiken met het LIVIA-toestelletje.

Contra indicaties
Livia is niet aanbeloven als :
- U een pacemaker of arythmas of een andere serieuse hartziekte heeft
- U bent zwanger of geeft borstvoeding
- U bent jonger dan 16 jaar (klinische onderzoeken zijn nog gaande voor deze pubers jonger dan 16 jaar)

Bewaaradvies
Op een droge plaats en op normale temperatuur bewaren

Fabrikant :
LifeCare Ltd.