OPVS (15) Chaga 30 ML

Inclusief belasting
In de winkel:Direct leverbaar

Aantal

• Al het verkeer tussen onze site en u gaat via een TLS verbinding. Dat is de beste veilige verbinding die er mogelijk is voor onze webwinkel. Al het verkeer tussen onze site en u gaat via een TLS verbinding. Dat is de beste veilige verbinding die er mogelijk is voor onze webwinkel.
  • Gratis levering in NL vanaf € 75,- Gratis levering in NL vanaf € 75,-
  • iDEAL: Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. iDEAL: Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

CHAGA

Het medicinale of therapeutische gebruik van Chaga heeft een lange geschiedenis. Traditioneel was het een remedie gebruikt bij de behandeling van verschillende ziekten, om de immuniteit te verhogen en te helpen bij de algehele gezondheid. Chaga is een hout-afbrekende polypore schimmel en het groeit in de bossen van Noordoost-Europa, Scandinavië, Rusland en Noord-Amerika. Het groeit op de berken van bomen, waar het ook de meeste van zijn voedingsstoffen vandaan haalt.

Er zijn documenten die teruggaan tot de 13e eeuw die aantonen dat het Khanty volk, een inheemse stam uit Rusland en Siberië, Chaga gebruikte om huidziekten, longproblemen, kankerachtige ziekten, leveraandoeningen en spijsverteringsstoornissen te behandelen.

In heel Canada gebruikten verschillende inheemse stammen zoals de Cree, de Ojibway en de Denesuline Chaga als medicijn om te helpen bij pijn, infecties en immuniteit.

GD000040839

Datasheet